دوربین فیلمبرداری واقعیت مجازی با ۸ لنز و دقت ۱۱K
نوشته شده توسط : alipour

در حالی که مدت مدت زیادی از عرضه دوربین های فیلمبرداری واقعیت مجازی با کیفیت ۸K یا این که ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل نمی گذرد، هم اکنون دوربین هایی با کیفیت بی سابقه ۱۱ K نیز ساخت شده اند .

 

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، این دوربین بوسیله شرکت Insta۳۶۰ تولید گردیده و مشابه به یک کره بلندمرتبه می‌باشد که بر روی آن هشت لنز برای فیلمبرداری ۳۶۰ مرتبه از کل محفظه اطراف نصب شده می‌باشد .

دوربین یادشده مجهز به حسگرهایی موسوم به Micro Four Thirds برای ارتقای کیفیت رنگ و اصلاح تصاویر هم است . پشتیبانی ۱۰ بیتی از رنگ ها دیگر قابلیت و امکان این دوربین می باشد .

بدیهی است این دوربین که ۱۵۰۰۰ دلار ارزش خواهد داشت به وسیله سینماگران و فیلم برداران حرفه ای قضیه استفاده قرار خواهد گرفت . توجه تصاویر ۱۱K به رقم حیرت انگیز ۱۱۵۲۰ در ۶۴۸۰ پیکسل می رسد .

این دوربین می تواند به صورت سه بعدی با کیفیت ۱۰ K و با سرعت ۳۰ فریم رد ثانیه هم تصویربرداری کند . همچنین فیلمبرداری با کیفیت ۸ Kو به چهره ۶۰ کادر در ثانیه هم ممکن است . همینطور در رخ استعمال از توجه ۵ .۳ K می توان با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه با این دوربین فیلمبرداری کرد .

برای هر یک از لنزهای این دوربین یک کارت حافظه اس دی برای ذخیره سازی حجم بالای اطلاعات آن در لحاظ گرفته گردیده است . دستکاری و بنا کردن داده ها این دوربین با قابل انعطاف افزار Adobe Premiere ممکن می‌باشد . فروش دوربین یادشده از ماه آوریل ابتدا می شود .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی





:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: